מהנסיון שלנו באינטריוז למדנו שעולם בניית האתרים מתחלק לשלושה סוגים עיקריים:
אתרים מייצגים הם אתרים שקיימים לצד העסק ומתארים אותו, מייצגים אותו באינטרנט. החלק הארי של האתרים הם כאלה. אם בעולם האמיתי העסק הוא חנות - אז בעולם הוירטואלי תייצג אותו חנות מקוונת.
למשפחה הזאת שייכים כמה תת-סוגים:
אתרים ארגוניים הם אתרים שקיימים לצד העסק או הארגון, אבל בנוסף לייצוג העסק מול הציבור - האתר מהווה חלק מהותי בחיי הארגון, בתקשורת בין חברי הארגון, בפעולות המשותפות שהם עושים. באתרים כאלה יהיה לכל חבר בארגון אזור אישי בו יהיו לו מידע וכלי עבודה הנחוצים לפעילותו בארגון.
אתרים ארגוניים בולטים שעשינו באינטריוז הם אתרים לחברת נטוורקינג, אתרים לארגונים ולאיגודים שונים.
אחד הארגונים האלה אף ביצע בחירות לבעלי תפקידים בארגון - דרך האתר.
הסוג המעניין ביותר הוא האתרים המיזמיים. אתרים מיזמיים הם אתרים שאין לצידם כמעט שום ייצוג בעולם האמיתי - כלומר יש רק את האתר ובלעדיו אין כלום. לקבוצה הזאת שייכים אתרי לוחות מודעות, האינדקסים, אתרי היכרויות, הרשתות החברתיות ומיזמים שונים של תיווך בעולם הדיגיטלי.