שיטת הפרסום החשובה ביותר באינטרנט היא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי החיפוש. המאמר הזה יציג מספר שיטות נוספות, הגורמות להצלחה בפרסום.
רעיון מרכזי העומד מאחורי השימוש בפרסים הוא בקביעת דירוגים - ולא פרסים. זה גם זול יותר, אך היתרון האמיתי הוא שדירוגים מפנים תשומת לב לאתר שלך.
אחת הדוגמאות ליישום כזה, למשל, היא יצירת רשימה שמכילה את "20 המגזינים הטובים ביותר באינטרנט בתחום הרפואה". שולחים מייל לכל מגזין שמצטרף לרשימה, ומברכים את המחבר. לאי-מייל הזה יש שתי תוצאות:
התמונה יוצרת מודעות למותג ורושמת את הכתובת שלנו, כך שהמבקרים יוכלו למצוא אותנו בקלות רבה.
כמות העבודה הדרושה כדי לתחזק מגזין אינטרנט ברמה גבוהה אינה מתאימה לרוב מחזיקי האתרים. אין טעם לפרסם מגזין בינוני. בשיווק באינטרנט, מגזין האינטרנט שלך מייצג את העסק שלך.
ניתן לחלק אותו בחינם, ולכלול בתוכו פרסומות קטנות ותכנים רבים ככל שאפשר. מגזין אינטרנט - הוא אמצעי הנועד כדי להזכיר לאנשים על מוצריך.
בעולם אוף-ליין, בונוסים כוללים מפתחות, עניבות וכו'. עסק באינטרנט יכול להשתמש בכך גם לצורך השיווק באינטרנט, ולהציע רקעים, שומרי מסך, אביזרים לעכבר וכו', עם הלוגו של העסק. כל עוד אביזרים אלה ניתנים בחינם ונראים טוב, האנשים ישתמשו בהם ויזכרו את העסק שלך.
שיטה זו לא מיועדת לכולם, אך היא דרך טובה להראות שאתה הוא הסמכות המובילה בתחום שלך. כאשר אתה מדבר לפני לשכת מסחר הפרטית שלך, הפרסום יכול להועיל לך.
נאומים מהווים את אחת מטכניקות פרסום היעילות ביותר בשיווק אינטרנט אוף-ליין.
היתרונות בשיטה זו דומים לאלה שבסעיף הקודם, ובנוסף לכך, המאמרים יכולים להגיע לקהל יעד רחב יותר באינטרנט. המגזין באינטרנט יספק קרקע פורייה למאמצי השיווק שלך. מכיוון שישנם הרבה מגזינים כאלה, התכנים החדשים מוערכים יותר, ולא תהיה לך בעיה לקבל פרסום. תציג את המוצר שלך באופן שיגרום הנאה לקוראים.
כל מוצר שאתה מוכר צריך לכלול בונוס. זוהי שיטת פרסום ידועה ביותר באינטרנט לכן הקונים מצפים לה. הבונוס צריך להיות מוצר כלשהו באיכות גבוהה. משהו שיהיה כדאי למכור בנפרד. כך אתה יוצר את התחושה הנכונה אצל לקוחות פוטנציאליים וגורם להם להתעניין במוצר שלך. הם יקשרו את העסק/מוצר שלך לתחושה הנעימה הנוצרת כאשר אתה מבצע עסקה מוצלחת.
באינטרנט, כמו בחיים האמיתיים, דוגמיות חינם מושכות תשומת לב. אם הדוגמית היא טובה, הלקוחות מפנים תשומת לב גם למכירות החדשות.
חשוב לתת ללקוחות הקודמים שלך ולנרשמים למגזין הרגשת ייחודיות. הם נתנו בידך את כרטיס האשראי או פרטיים אישיים, לכן תן להם יחס מיוחד. תציע להם מוצרים מיוחדים, ספר להם על המוצרים החדשים, שלח להם משהו בחינם מפעם לפעם - משהו שאנשים אחרים יצטרכו לשלם על מנת לקבל
אם האתר שלך, כמו האתר שלנו, מציג מוצר אחד מסוים, תציע לצידו גם משהו בחינם (כמו המאמר הזה). כך תמשוך אליך אנשים שהיו יכולים להשתמש במוצר שלך, אך עדיין אינם יודעים על זה.זוהי נקודה מכריעה בשיווק באינטרנט. לעסק שלך יש מיליון לקוחות פוטנציאליים. תכנים בחינם מביאים אותם לאתר שלך, וכך תהיה לך אפשרות למכור את המוצר שלך, אחרי שתציג את החומרים שיש לך בחינם.
תמיד תודה ללקוח שלך תוך 24 שעות לאחר הרכישה. תודה להם על תמיכתם. תבטיח להם שהם יוכלו לסמוך על עזרתך בשעת הצורך. חשוב שתודה בנימה אישית ככל האפשר. תשתמש בשמו הפרטי של הלקוח ותציג למטה את כתובת האי-מייל שלך.
המאמר נכתב ע"י אילנה מחברת אינטר דב - שיווק באינטרנט